Categories

Το αστείο του Steve Jobs στα Starbucks και η ιστορία του

stevejobs.png

O Steve Jobs επί σκηνής ήταν χάρμα οφθαλμών και πολλές φορές όπως είχαμε πει χρησιμοποιούσε το χιούμορ του για να διασκεδάσει το κοινό που παρακολουθούσε κάθε κίνηση του επί σκηνής.

Το 2007 στο Moscone Center στο San Fransisco είχαμε την ιστορική παρουσίαση του iPhone και των λειτουργιών του και μια από τις πιο αστείες στιγμές του Steve Jobs όταν από το iPhone του κάλεσε τo τοπικό κατάστημα των Starbucks και έκανε μια παραγγελία για 4000 lattes για το κοινό. Πριν προλάβει να απαντήσει η εμβρόντητη υπάλληλος ο Steve ευγενικά είπε πως έκανε πλάκα και είπε πως πήρε λάθος αριθμό.

“Just kidding. Wrong number. Goodbye!”

6 χρόνια μετά και το αθώο αστείο του Steve Jobs συνεχίζει να επαναλαμβάνεται στα Starbucks του San Fransisco και το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως η υπάλληλος που απάντησε την κλήση του Steve Jobs συνεχίζει να δουλεύει εκεί. Το όνομα της είναι Zhang αν και στην δουλειά την φωνάζουν “Hannah”.

Ερωτηθείς για την σύντομη συνομιλία της με τον Steve Jobs αναφέρει πως πραγματικά είχε σοκαριστεί με την παραγγελία τότε και δεν ήξερε τι να πει. Κανένας στο παρελθόν δεν είχε παραγγείλει 4000 lattes και έτσι τα έχασε. Βέβαια όπως αναφέρει η φωνή του Steve Jobs παρόλο που της φάνηκε ότι είχε αστείο τόνο της εξέπνευσε σοβαρότητα. Συνεχίζει αναφέροντας πως οι φίλες της ακόμη την ζηλεύουν που είχε την ευκαιρία έστω και για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να μιλήσει με τον Steve Jobs αλλά την κοροϊδεύουν ακόμη που δεν κατάφερε να πει περισσότερα τότε μαζί του.

Sincere and sweet, Hannah has been working at the same Starbucks for more than a half-decade. “Honestly, I was shocked,” she recalls. “I have never heard somebody order 4,000 lattes to go. I didn’t say anything because I was shocked. But my first impression was that he was just being humorous. He sounded like a gentleman.”…

“Customers would sometimes come up to me and go, ‘Did you know somebody at your store actually talked to Steve Jobs?’ I feel very happy and lucky that I had a chance to actually talk to him. It means a lot to me that he picked our Starbucks,” explains Hannah, wearing her green Starbucks apron. “My friends were surprised and jealous, like, ‘Wow, you got a chance to talk to Steve Jobs?’ They say to me, ‘You should’ve said more! You just say Good morning and How can I help you.’”

Σύμφωνα με τον διευθυντή του καταστήματος ακόμη και σήμερα δέχονται την ίδια τηλεφωνική φάρσα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Α και έτσι για την πληροφόρηση σας, αν ο Steve Jobs τελικά είχε κάνει την παραγγελία τα Starbucks θα χρειαζόντουσαν 48 ώρες για να την ολοκληρώσουν!

 

Σχολιασμός Forum μας

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*